Testa den gärna genom att klicka på Medlems Login till vänster och följ instruktionerna. Därefter kan ni utvärdera alla befintliga funktioner.
Allmänna frågor om Båtklubbs Applikationen, besvaras av Info.

Besök gärna den nya versionen Yacht Club

Båtklubben
Välkommen till
ProAra Consulting AB
Båtklubb Web App.
Web-läsare
Denna applikation är optimerad enligt specifikationen W3C HTML 4.01, vilket innebär att dom flesta moderna läsare kan användas.

Medlemmar
För medlemmar i en båtklubb innebär denna applikation helt nya möjligheter. Medlemmar kan ändra sina uppgifter, hantera sina båtar, ändra e-post, boka vaktpass, anmäla sig till projekt, ta reda på när det är tid för båt upptagning eller sjösättning, och mycket mycket annat.

Detta genom att bara klicka på länken Medlems Uppgifter, efter att man loggat in. Prova själv!

Styrelsen
För båtklubbens administratörer nnebär denna applikation helt nya möjligheter. För via en administrations sida kan man hantera hela båtklubbens verksamhet, medlemmar, arbetsplikt, vaktpass, bryggplatser (uppgifter och uthyrning), varvet (upptagning och sjösättning), alltså det mesta man kan tänka sig.

Blir du nyfiken, logga in och klicka sedan på Administration.
Tillgänglighet
Den stora fördelen med en applikation är att alla medlemmar har tillgång till all information via sin läsare direkt, oavsett tid och plats.

Samtidigt kan administratörer jobba med sina uppgifter, utan att man står varandra eller medlemmarna.
När man sedan är klar, vet man att det tillgängligt för alla, direkt via hemsidan.